درحال بارگذاری ....
به هایپرتمپ خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : 5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک

5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک

تاریخ ارسال پست:
دوشنبه 24 اسفند 1394
نویسنده:
علمی پروژه
تعداد بازدید:
547

5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک

 

5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک در این بخش ارائه می گردد. البته برای آموزش دروس ریاضی و فیزیک عوامل زیادی اهمیت دارد که در این بخش مهمترین آنها ارائه می شود:

1- مطالعه ریاضی و فیزیک در طول ترم: همانطور که در مقالات قبلی گفته شده است، برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک این درسها را باید در طول ترم خواند. ریاضی و فیزیک دروسی هستند که به مطالعه و تمرین مداوم و پیوسته نیاز دارند. در ایام امتحانات نمی تواند با خیال راحت و بدور از استرس این درسها را خواند. بنابراین برای یادگیری بهتر این دو درس در طول ترم آنها را بخوانید.

2- شرکت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک: غیبت در کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک را به راحتی نمی توان جبران کرد. اگر در کلاس درس حاضر نشوید، بعدا خودتان باید وقت بیشتری برای مطالعه همان مبحث باید در نظر بگیرید.

3- حل مسئله و تمرین ریاضی و فیزیک: حل تمرین و مسئله برای یادگیری دروس ریاضی و فیزیک واقعا حیاتی است. بعد از شرکت درکلاس و مطالعه کتاب درسی تنها کاری که باید انجام دهید حل تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید، تسلط شما بیشتر می شود.

4- برنامه ریزی صحیح و مطالعه درست: با برنامه ریزی پیش بروید. در برنامه خودتان شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، تدریس فیزیک، مطالعه، حل تمرین، استراحت و ... را در نظر بگیرید. مطالعه موارد زیر در این زمینه می تواند مفید باشد. در ضمن، حین مطالعه تمرکز خودتان را حفظ کنید و یادداشت برداری کنید.

کلمات کلیدی

5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش